Everything is possible if you dream

Everything is possible if you dream

Unde nu e iubire,nimic nu e

-Iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare, iubirea e un suflet
ranit si apoi vindecat de altul...
-Iubirea trebuie invatata, incercata si experimentata... prima atingere nu reprezinta niciodata expresia ei desavarsita...
-Dar tocmai asta n-au sa inteleaga niciodata oamenii cu adevarat gelosi.
-Gelozia ia nastere odata cu dragostea, dar nu moare odata cu ea...
-Cine iubeste si este iubit nu va mai fi niciodata acelasi om ca inainte...
-Nu uita: langa cel mai inalt punct al fericirii se afla cea mai adanca prapastie a durerii...
-Fericirea nu inseamna sa ai ceea ce doresti, ci sa doresti ceea ce ai.
-Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii, caci ea, daca te considera
vrednic, iti va indrepta ea cursul!...
-Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi,
dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.
-Cine are capacitatea de a se indragosti, poate avea mereu incredere in
iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit!
-Dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza...
si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste...
-Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!
-O dragoste generoasa isi are intotdeauna testamentul pregatit din timp
-Pentru dragostea care se mai gaseste in lumea aceasta si pentru toti cei care stiu sa o aprecieze, pentru toti indragostitii... LA MULTI ANI!

joi, 21 ianuarie 2010

Life sucks


Simt cum ma sting usor.Simt ca nimeni nu ne vrea iubire.Simt ca prietenii sunt de prisos.Simt ca viata mea e scrumul de tigare.Simt ca urasc si urasc pe toti si iubesc un singur om.Am mii de vise si de sperante ca intr-o zi voi fi cu tine. E o iubire interzisa totusi posibila,ma doare foarte tare,unde esti viata mea?!Da viata mea pentru ca el chiar e viata mea.As fi in stare sa omor ca sa fiu cu tine. Dar ce sa omor,cum sa lupt?!Sa il uit frate pe el?!Am impresia ca esti nebun e ca si cum mi-as smulge inima din piept,doar sa arda de tot doar asa cred k l-as putea uita,dar nici asa!Eu stiu ca nu ar trebui dar totusi e sngurul pe care-l iubesc.Distanta asta blestemata ma omoara,cand iti vad ochii simt ca mi se ineaca inima de lacrimi cum sa nu te privesc cand tu esti iubirea mea pura.Simt ca mor fara el.Te iubesc si totusi asta nu este de-ajuns.....VDC!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu