Everything is possible if you dream

Everything is possible if you dream

Unde nu e iubire,nimic nu e

-Iubirea nu e doar un zambet, nu e doar o floare, iubirea e un suflet
ranit si apoi vindecat de altul...
-Iubirea trebuie invatata, incercata si experimentata... prima atingere nu reprezinta niciodata expresia ei desavarsita...
-Dar tocmai asta n-au sa inteleaga niciodata oamenii cu adevarat gelosi.
-Gelozia ia nastere odata cu dragostea, dar nu moare odata cu ea...
-Cine iubeste si este iubit nu va mai fi niciodata acelasi om ca inainte...
-Nu uita: langa cel mai inalt punct al fericirii se afla cea mai adanca prapastie a durerii...
-Fericirea nu inseamna sa ai ceea ce doresti, ci sa doresti ceea ce ai.
-Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii, caci ea, daca te considera
vrednic, iti va indrepta ea cursul!...
-Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi,
dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.
-Cine are capacitatea de a se indragosti, poate avea mereu incredere in
iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit!
-Dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza...
si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste...
-Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!
-O dragoste generoasa isi are intotdeauna testamentul pregatit din timp
-Pentru dragostea care se mai gaseste in lumea aceasta si pentru toti cei care stiu sa o aprecieze, pentru toti indragostitii... LA MULTI ANI!

marți, 29 decembrie 2009

Banii sau simplitatea


          De multe ori prietenul meu m-a intrebat daca ar veni un alt baiat bogat pe cine as alege. Eu normal ca i-am spus ca pe el in aleg...dar la un momentdat,intr-un moment de pierdere in spatiu m-am gandit foarte mult la chestia asta....oare chiar asta as face?

         Daca de exemplu  imi descopar un talent,sau ma apuc de dans si ajung sa lucrez cu o super vedeta.Evident ca are multi bani,o vila super,si nenumarate masini...l-as cunoste mai bine plecand cu el la concerte si as descoperii ca nu este atat de fals ,cum sunt unele vedete din ziua de azi, si mi-as da seama ca il plac si desigur   si el pe mine.Dupa cateva luni sa zic asa mi-ar cere sa fiu cu el,cine nu ar vrea sa fiu iubita unei super vedete?!Eu i-as spune ca il plac dar am prieten...El ar ramane uimit caci cine nu lasa un baiat simplu pentru o super vedeta:o ?!Nu mi-ar zice asta dar s-ar vedea dupa mimica fetei.Eu sunt sigura ca nu pot sa dau cu piciorul la o asa ocazie,asa ca ii cer timp iar imi da acest timp de gandire.Bun pana acum.Ma intalnes cu prietenul meu,el mastrange in brate,ma saruta si imi spune ca ma iubeste si ca i-a fost dor de mine.Si eu ii spun ca mi-a fost dor de el...El imi zice ca sunt prea serioasa,a nu,eu ii zic ca sunt obosit.

           In acele  doua zile in care m-am dat ranita,le-am explicat amandurora ca sunt atat de bolnava incat ma intind pe jos de atat epilepsie si nu pot sa ies din casa.Se ofera sa vina la mine sa vada cum ma simt si eu de le explic ca parintii mei tocmai s-au certat si nu vor vizite...Accepta cu greu dar se resemneaza...

         Imi convoc fiinta interioara si incep sa ma gandesc:Acel "El" e un baiat simplu,cu o situatie materiala asa si asa.Vedeta mea e super cunoscuta are bani si masini si are un corp de invidiat,dar nici "el" nu are un corp urat...Dar "El" este vazut de parintii mei ca pe un intrus,un vagabont si un distrus.Vedeta e vazuta ca pe un talentat care apare la tv,parintii nu il cunosc si nu pot sa-si dea cu parerea,dar cantaretul meu poate sa ma  plimbe in multe tari,eu deabia daca am iesit de 5 ori din braila in 16 ani,pe cand "el" mai nimic deabia ies cu el,ca parintii  nu stiu de el...

    *Parca ar fi adevarat, ma simt atat de bine in pielea personajului...sa revenim!

      Amandoi au si calitati si defecte : "El" e foarte gelos,pe cand cantaretul poate fi fustangiu ca vorba aia e vedeta,dar ar putea sa fie contrariul,cum a fost si cu falsitatea....Eu il iubesc pe?Dar daca ma gandesc la bani il mai iubesc?Dar cum pot sa ma gandesc la acea vedeta imaginara cand El a fost langa mine mereu?!Ma trezesc brusc la realitate!Hey!Pe cine iubesc?!

     De unde si titlul "Banii sau simplitate?" Nu pot sa scriu "Banii sau averea?" pentru ca pot sa iubesc pe un baiat simplu,cum pot sa iubesc o super vedeta,dar sa u va inchipuiti ca il vad pe Daddy Yankee la Tv si  imi zic "Il iubesc!"Nu,nici gand,ma refeream la contextul in care il cunosteam de cateva luni.

                                                   Si totusi pe cine ai alege?!

                                                    Tu ca tu...Dar eu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu